Friday 26 August 2011

Secret Recipe oh Secret Recipe!

Assalamualaikum

Smalam I g Ariani Kuala Terengganu.. layanan bukan main kau..kelas kau jahhhh.... bukan main lagi service tak macam biasa2 kalau g Ariani....  semacam je salesgirl dia kan? Rupa-rupanya Avi cakap Ariani Kuala Terengganu dah kena kutuk baik punya kat blog mane ntah...siap mention nama salesgirl yang buat hal tu lagi... baguslah kalau boleh berubah untuk kebaikan kan? 

Sekarang I nak cite pasal Secret Recipe plak.... I mmg kalau cakap pasal SR ni yang dekat Kelantan dengan Terengganu mmg jadi ngeri sikit la.... ada several bad nightmares kat SR both states ni.... Time I gi beli kek untuk birthday Avi hari tu.....mmg bengang jugak la dengan pekerja SR Kuala Terengganu yang bingai ni....

Biasa kalau g beli kek kat SR ni untuk birthday mmg la nak 1 bijik kan? tapi takdelah nak sejenis je memandangkan kek kau tu pun mahal...mestilah nk utilize kan duit RM70++ siap tax lagi tu dengan lebih baik instead of beli sebijik kek gedabak 1 perisa je kan??? So bila I nak g beli tu....I pun cakap la nak 2 -3 flavor.. tp u buat la bagi cukup 1 bijik..... si pekerja SR tu pun ckp tak boleh! Alasan dia adalah kek tu tinggi rendah...nnt jatuh la apa la... woooiiii suka hati aku la..kalau jatuh lepas beli bukannya aku nk claim kat kau pun....aku dh byr tanggungjawab aku la nk jaga kek tu!!!...pastu dia buat diam je....... siot nak mampus...kau tu dibayar gaji...kalau tak boleh..cadangkan la alternatif lain (yang ni aku siap sound dia lagi ayat ni).... Tolonglah.... pegi keje nak makan gaji je ke...kalau tak boleh..then suke hati kau la customer nak ke tak! 

Last2 I juga fikir punya fikir..I cakap..kalau buat dua flavor je boleh????? Barulah boleh....senang gila kan keje kau?...takdelah nak suggest ke ape kan? kau fikir la sendiri kalau kau nak!...Aku kalau ada bakery lain yang lebih sedap dari SR ni tak kebulur dah aku nk g beli kat SR ni....byk kes betul!

To those yang keje kat service punya field ni tolonglah keje betul2..jgn sekadar nk g keje duk bersembang makan gaji je...byk lagi I nak komplen ni... tapi next time la..


Nilah hasil kek yang we all dapat lepas menyakitkan hati sendiri pegi SR! grrrrr...


No comments:

Post a Comment