Monday 8 August 2011

BANGANG!

Assalamualaikum

Walaupun tajuk entry tak hengat..salam tetap kena bagi... apasal tajuk entry aku ala2 tak sayang molot time-time Ramadhan ni..... nak tau sebab apa..tak pasal2 malam ni kurang pahala puasa aku dok menyumpah bebudak kampung yang main mercun duk baling kat rumah aku... wooooiiiii terkejut la bodoh! aku dah la sakit jantung sialllll!!!!!!! Ni yang aku nak nk marah ni...bebudak Melayu ni kan....sori la ye..i pun orang Melayu jugak tapi sesetengah ni kut ye pun nak main mercun buatan sendiri..aku peduli apa bukannya karbait tu aku yang beli..masalahnya pegi main jauh2 la..ni rumah aku dah la duk kat tepi pencawang letrik..sekali jatuh kat atas tu tak ke jadi ape???? fikir la sikit... sekolah ponteng.. malam2 duk main mercun sakitkan hati orang lain....dah besar takde keje lain duk membakar sampah je kerjanya..kalau sampah aja boleh tahan lagi..ni tak nak tebas kawasan pun bakor je..... mengalahkan Usop Wilcha je..Ape ntah Jabatan Alam Sekitar buat kat sini.... bulan2 Ramadhan ni dah la panas..duk membakar tak hengat tu apehal? Aku sebenarnya dah lama terbakor dengan pembakaran terbuka ni... sampai pagi jadi Cameron Highland.... kat Cameron Highland tu kabus..ni asap!! 

No comments:

Post a Comment