Friday 23 September 2011

my birthday celebration..

Assalamualaikum

Alhamdulillah...22hb yg lepas merupakan birthday ku yang ke 29...next year sudah masuk 3 series...bila umur meningkat haruslah ingat dosa-dosa yang telah banyak dilakukan... so definitely birthday adalah satu alert setiap tahun untuk bersyukur dengan nikmatNya serta memohon ampun atas segala dosa sebelum ini.... Sampai di KT, lepas maghrib Avi ajak gi makan Secret Recipe.... aiyooo SR ni mmg fobia betul I....tapi takpelah..orang nak belanja ..i ok je..

 Thanks Avi belanja makan dan bagi pinjam tudung baru yang chantekkkkk.....

 Kek birthday.... tak dapat nak mkn bersungguh-sungguh sebab I sakit perut malam itu..

 Ni menu pilihan Aty memandangkan dia baru je lepas pantang....

 Air hijau tu Zai yang order..macam biasa dia mmg slalu salah order...sbb suka mencuba...air tu apple celery.... last2 nuha je yang suka air tu..minum sampai habis tau...x tak pun air lain..

 Chicke parmigiana pilihan Avi...sedap... I loike..

 Mozarella baked fish ke ape ntah nama makanan ni... ok juga.. tp cheese tu muak jugak la kalau makan banyak...Zai yang order ni..
 Menu I sebab sakit perut.... huhuhu..kalau tak memang i dah order Tom Yam Noodle...
 Macaroni ape bende ye name komersial menu ni...Roi pilih....last2 tengok semua orang order Western..cheesy plak tu... Nasib baik ada Nuha tukang habiskan..

Lepas makan we all pegi bergambar kat Kampung Cina nun...


Dengan itu berakhirlah birthday celebration I malam tu.. Terima kasih Avi yang belanja makan.. and thank you semua yang wish I.... Tak boleh nak balas semuanya (ayat perasan artis sioot)..

3 comments: